لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
همه در انتظار حریف بعدی ! یوونتوس 1 - 0 پورتو

همه در انتظار حریف بعدی ! یوونتوس 1 - 0 پورتو

سرانجام دو بازی مقابل پورتو پرتغال به پایان رسید و بانوی پیر با ارائه ی نمایشی قابل قبول و البته حساب شده، موفق شد به مرحله ی بعدی بازی ها صعود کند و بی صبرانه در انتظار مشخص شدن حریف بعدی خود در این رقابت باشد. تک گل دیبالا از روی نقطه ی پنالتی کافی بود تا یووه به راحتی راهی مرحله ی بعدی شود.

 

ترکیب رسمی یوونتوس:

 

بوفون ― الوز ― بن عطیه ― بونوچی ― ساندرو ― خدیرا ― مارکیزیو ― کوادرادو ― دیبالا ― مانژوکیچ ― ایگوایین.

 

یوونتوس در این بازی هم با سیستم آشنای 4‐2‐3‐1 بازی خواهد کرد و نتو ― کیه لینی ― بارتزالی ― لختشتاینر ― رینکون ― پیانیچ ― پیاتسا از روی میدان بازی را دنبال می کنند.

در نیمه ی اول شاهد یک بازی سریع و دیدنی از سوی هر دو تیم بودیم و پورتو در ابتدا با انگیزه های زیادی وارد میدان شده بود تا با پرش شدید از همان مرکز میدان، اجازه ی نفوذ به یوونتوسی ها را ندهند و بتوانند راهی به سمت دروازه ی بوفون پیدا کنند.

یوونتوس چندین موقعیت مناسب را در این نیمه به دست آورد اما بازیکنان یووه در زدن ضربات آخر بی دقت عمل می کردند و همین موضوع سبب شد تا یووه نتواند گلی را به ثمر برساند.

پورتو هم در دقایقی از بازی تیم حاکم میدان بود و به خوبی توانست فشار مناسبی بر روی خط دفاعی یووه وارد کند اما عملکرد مدافعان یووه بسیار عالی بود و پورتویی ها تنها به شوت های از راه دور بسنده کردند.

در حالی که بازی رو به پایان بود، مدافع حریف خطای هند را انجام داد و یووه صاحب یک ضربه ی پنالتی شد و دیبالا به زیبایی موفق شد دروازه ی کاسیاس را فرو ریزد.

در نیمه ی دوم همانطور که انتظار می رفت، یوونتوس یک بازی ارام و مدیریت شده را دنبال کرد و پورتو نیز که می دانست امیدی برای کسب نتیجه در این بازی ندارد، سعی در حالت دفاعی و تفکر ضد حمله داشت.

اشتباهات مدافعان یووه چند موقعیت مناسب را به تیم حریف داد اما دروازه ی بوفون با خوش شانسی باز نشد تا بازی با همان نتیجه دنبال شود.

در نهایت سوت پایان بازی به صدا در آمد و حالا یووه در انتظار مشخص شدن تیم بعدی خود در میان 8 تیم برتر اروپا می باشد.

 

شما هواداران عزیز می توانید با استفاده از کانال تلگرام یوونتوس دات آی آر و یا پیج ما در اینستاگرام از آخرین اخبار مربوط به این مسابقه در کوتاه ترین زمان مطلع شوید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: